Alla inlägg under april 2020

Av Joacim Perlevall - 3 april 2020 12:40

Sitter med yrkeskompetens boken och det går verkligen inte in. Jag kan inte lära mig det. Det går inte in i huvudet. Hur ska jag lära mig all information.




Uppdatering:

Skrev lite snabbt under lunchrasten och det blev lite som det blev. 

Men som ni kanske förstår utbildar jag mig just nu till busschafför. D-körkorts teori och YKB (yrkeskompetens bevis)

D-korts teorin är jag klar med. 😀 Men jag har fortfarande uppkörning och YKB prov kvar.


Det känns som att det blir bara för mycket just nu. 

Måndag, onsdag och fredagar har jag halva dagen körning och halva dagen teori. 

Tisdag och torsdag är det heldag teori. 


När man sitter i skolbänken och lyssnar på föreläsning som man inte är intresserad av och inte förstår blir det jätte jobbigt. 


Nu tar vi helg och tar nya tag på måndag. 

Trevlig helg på er alla! 

Av Joacim Perlevall - 2 april 2020 18:47

 

Kära dagbok. 

Du och jag ska bli bästa vänner!

I dessa sjukdomstider är det viktigt att vi håller ihop. 

Jag kommer att skriva till dig när jag behöver dig som mest. 

I vått och torrt.

I skratt och gråt.

------------------------------


Idag är det torsdag, en helt vanlig dag för min del. 

För andra kanske en hemsk dag. 

Ute tar ett virus över världen. Det går inte att missa alla uppdateringar om hur vi ska leva för att begränsa dess framfart. 

Nog om det.

Idag är jag helt slut i kroppen. Orkar inte laga någon vettig mat. Det får bli potatisbullar. Stor tack till den fabrik som tillverkar dessa underverk. In med dem i ugnen 15 min sen klart. Sååå skönt.


Efter maten blir det sängen och inte röra mig en meter. 

Tidig kväll helt enkelt. 

Tack för idag. 

Slut för idag. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards